Alla inlägg under november 2007

Av Anna Bergman - 29 november 2007 08:37

Ja, matchen igår slutade 5-5. 1 poäng iaf!


Resumé kan Ni se här: http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=985991



Av Anna Bergman - 28 november 2007 11:05

Shit vad tiden går fort. Veckorna bara ruuuusar fram. Men ingen julstämning än. Kan bero på att jag inte kommer få ta fram min julgran å alla fina julsaker förren om två veckor då förhoppningsvis mitt badrum skall vara klart!! Har också huuuur många julklappar kvar att ordna innan jag åker hem om 21 dagar .Nåja. jag hinner nog.


Igår var de gymet som gällde. Ingen träningsvärk. Cathrin vad är det här? nu måste vi öka lite:) Nya tag imorgon.


Ikväll är det match mot Motala. Heja heja.


26 dagar kvar till jul. Måntro om vi i år får besök av samma tomte som ifjol? Söt var han då iaf.


             

Av Anna Bergman - 26 november 2007 09:22

Då var det måndag igen!


I fredags tog vi det bara lugnt, kollade på Idol och så. Typiskt att Daniel åkte då! Nu finns det bara en som ska vinna kvar, och det är Marie! Heja heja!


På lördag förmiddag var vi på stan en sväng, inhandlade lite strumbyxor och diverse grejer till kvällen. Avklarade en räksallad på Pralin och efter det gick jag och Anders hemåt. Väl hemma tyckte jag att eftersom det skulle vankas fest på kvällen vore det inte annat än rätt att man går å tränar innan. Så jag gick och körde lite konidtion och gym på Friskis medan Anders tog sig en tupplur. Ombytta roller eller? haha....


Efter gymet hoppade jag in i duschen och efter det kom Sofia och det var dags för lockning av hår och fixning och doning. Klockan 19,17 gick vi en trappa ner där det vankades middag som Andreas stod för. Lax med fetaostbädd. Mycket gott. Sen var festen igång. Det spelades nintendo wii i lag där jag och Sofia sopade mattan med grabbarna. Man hörde vissa kommentarer som att "Fyfan vad tur" " Det spelar ju ingen roll hur man gör" och bla bla bla. Dåliga förlorarae kallas det. För det jag och Sofia lyckades med var helt enkelt gjort av skicklighet i bowling.



 


                     


Harrys var nästa efter förfesten, riktig bra faktiskt. Efter det mat på Mc donalds och sen gick vi hemåt i snöstormen.


Igår var en lugn dag. Såg på film, på tv, promenerade lite, tömde badrummet och pysslade med lite annat smått och gott :)


Nu är det måndag och man har heeeela långa arbetsveckan framför sig, HÄRLIGT! Ska iaf bli spännande att se vad som hänt i badrummet i eftermiddag. Jihoo vad skönt det ska bli med nytt, kakel, klinker, golvvärme, badkar..AHHHH.





Av Anna Bergman - 21 november 2007 11:30

Det här är så intressant att det kommer att sysselsätta Dina tankar ett tag.


Jag tror att Du kommer att försöka minst 50 gånger för att se om Du
kan överlista Din fot, men det kan Du troligen inte!

1. Sitt ner, lyft Din högra fot ifrån golvet och cirkulera den medurs.

2. Nu, medan Du gör det, skriv siffran "6" i luften med Din högra hand.

Din fot kommer att ändra riktning!

Jag sa ju det...och det finns ingenting Du kan göra åt det!

Av Anna Bergman - 21 november 2007 10:58

 


      ....Till världens bästa Mia som idag fyller 26 hela år!...Puss o kraaam

      

                          


    ........och till Annso som idag fyller 23 år:) Hipp hipp hurra


Av Anna Bergman - 19 november 2007 10:45

Nu är det på gång.


På måndag morgon klockan 07,30 kommer hantverkarna hem till oss och startar renoveringen av badrummet. Ska bli såååå skönt att slippa våran äckeltoa som vi har idag. Men dock kommer dom mitt i julstöket. 2-3 veckor hade de sagt till Anders att det skulle ta dessutom. Nåja det är bara att gilla läget. Snart får jag bada badkar igen! Härligt. Som jag har saknat det.


Förhoppningsvis har vi en snäll granne en våning nedanför som lånar ut dushen åt oss :) ??



Av Anna Bergman - 16 november 2007 08:49

FREDAG,behöver man egentligen säga något mer?


Vi kan ju börja med att uppdatera från onsdagen då. Match på kvällen mot Bollnäs vilken slutade 3-3! Helt okej tycker jag. 1 poäng är ju bättre än ingen. Efter matchen vart de lite kvällsfika och Prison break.


Igår var det som vanligt jobb fram till klockan 17. Hem, ut med Kid och sedan mötte jag upp Catrine på Friskis för ett gympass. Då jag kom hem efter det hade Anders lagat middag, lax med rattatouille. Vart en tidig kväll. Hade nog lagt igen ögonen innan halv elva!


Idag är det träningsvärk och jobb fram till 16. Spinning 17,15. Tacos till middag med Stefan och Cathrine och sedan mys till Idol. Hmm idag hoppas vi att Mattias åker!


Annars har jag inga planer för helgen. Imorgon ville Anders att vi skulle åka å kolla på bandy i Borlänge men jag tror att jag hoppaR över den och tar en riktig slappdag istället. LÅÅÅÅÅÅNG sovmorgon, kanske starta med någon bok eller nåt! Bara ta de lugnt i mjukiskläder iaf! Söndag kanske spinning kl 11, om jag orkar:)


Nu ska jag öppna växeln så trevlig helg till Er alla! 


Puss o kram




Av Anna Bergman - 14 november 2007 10:58


 


Kid redo för match:-)

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards