Alla inlägg under juli 2009

Av Anna Bergman - 29 juli 2009 17:11

Hej hej!


Det är väl dags med en liten uppdatering nu, sommarlovet är ju trots allt slut för min del nu känns det som. Ingen sol så långt ögat kan nå! Typiskt, några soltimmar till i sommar hade jag kunnat stå ut med:)


Nu är vi hemkomna till Vänersborg igen! Skönt att vara hemma på ett sätt men samtidigt väldigt tråkigt att lämna familj och alla underbara vänner där hemma! Tiden går så fort. Har inte hunnit med allt man tänkt sig trots att jag varit uppe i drygt en månad! Har i alla fall haft det kanonbra och under mina bilder kan ni se sammanfattningen av sommaren:)


I veckan har det inte hänt alltför mycket. Längtar mest till helgen då det vankas bröllop i Edsbyn när underbara Marlene och Anders ska lova varandra evig kärlek, såååå mysigt=)

 

Blivande makarna Törnberg

(knyckte bilden från Marlene) 


Vi åker upp mot Falun på fredag och stannar över hos Cathrine och Stefan till på lördagen då vi tillsammans åker vidare mot Edsbyn och alla festligheter. Vi får hoppas vädergudarna är snälla i helgen och gör detta till en fulländad dag för allihopa:) 


Nu ska jag strax börja med middagen lite! Hoppas ni alla har haft -och har en bra sommar! Ska försöka uppdatera lite oftare nu;)


Av Anna Bergman - 28 juli 2009 11:34

Stooooort grattis till min älskade mamma som idag fyller 49 år,

rena ungdomen:)


Hoppas du får en jättebra dag! Älskar dig! Puss puss


Av Anna Bergman - 26 juli 2009 17:36


Ett stort grattis till världens bästa- och underbaraste lilla Kiddan som idag fyller sex år:)

HIPP HIPP HURRA önskar Husse och Matte!



Av Anna Bergman - 10 juli 2009 14:27

Hej mina kära vänner!


Får höra från alla håll och kanter att jag skall uppdatera bloggen så här kommer ett kort inlägg:)


Vi befinner nu oss uppe i Kalix. Har det superbra och mysigt. Dock kunde ju vädret vara betyyydligt bättre, men men verkar inte vara nå vidare på något annat ställe heller så!


Orkar inte skriva vad som skett och vad vi gjort eftersom det gått ett par veckor sen sist, men då mitt "sommarlovsblogguppehåll" är över och vi är tillbaka hemma i Vänersborg igen så kommer det en bättre uppdatering med alla härliga sommarbilder jag har liggandes på kameran!


Ikväll blir det grillning här hemma i Bredviken och imorgon vankas det den numera årliga bryggfesten! Hoppas så många som möjligt kan komma:) Ska iaf bli väldigt roligt!


Nu ska jag ut i solen som just visat sig! Dock inget bikiniväder men ändå, man får ta vara på det lilla man får!


Hoppas ni är nöjda med denna lilla uppdatering- nästa kommer om ett par veckor:)


Ha en kanonsommar alla! Puss och kram från mig!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards