Alla inlägg under maj 2007

Av Anna Bergman - 31 maj 2007 21:27

Jag och Kiddan sitter och myser samtidigt som vi lyssnar på låten som för tankarna till världens bästa serie:)


Låten är Snow Patrol - Chasing cars och serien är Greys anatomy :)då mc dreamy kommer upp ur vattnet just då han räddat Meredith från att drunkna....Åh tårarna flödade det avsnitttet:) vem vill inte bli räddad av honom för den delen?;) hrm..hoppas det avsnittet hunnit vara på tv förresten? annars ber jag om ursäkt!:) det jag ville komma till är att både låten och serien är underbar:)


Snart är det dags för kvällspromenaden med lill chefen, sen ska jag bädda ner mig, läsa lite i min bok, och sen sova för att vakna och upptäcka att det är 1 juni, sommarens första officella dag i mina ögon :) Ååååå så härligt!!..


Då tackar jag och Kiddan för oss, och säger natti natti.


Av Anna Bergman - 31 maj 2007 11:41

Hej hopp...


Vill börja med att säga grattis till min lilla lilla lillebror som inte är så liten längre, fyller 16 år idag!..Man kan inte tro att den lilla grabben börjar "gymnasiet" till hösten:)


Sen min andra gratulation går till Mia, som tar sjukgymnastexamen idag:) är stolt över dig!=)


Nåväl,

Sitter på jobbet och räknar minutrarna till lunch, ska gå och ta en sallab på Marakesh med Jaana, måste tänka på figuren nu. haha dags att tänka på den nu då sommaren väntar kring hörnet. Hoppas den kikar fram i helgen iaf. Fest fredag och lördag, imorgon blir de lite vin med tjejerna och Rix fm festivalen på Stora torget och sen förmodligen Harrys, lördag blir det grillfest hemma hos oss och sen Harrys för ovanlighetens skull..kanske en sväng ner och se på Pontare också ,haha, En låda Lambrusco har jag och Anders bunkrat upp med så det ska nog bli en lyckad helg iaf!..=)



Hmm 15 dagar kvar till jag är hemma nu, ska bli som Elin och räkna dagarna till man är hemma, har iofs gjort de ett bra tag nu, men inte så att ni kan läsa om det iaf:) Då är det Kalix dagen som står på schemat på lördagen, längtar redan:) 


Hmmm magen kallar på mat....ska lyda den..


pussohej


Av Anna Bergman - 30 maj 2007 16:05

När det känns tråkigt på jobbet! 

När ditt jobb känns tungt och tråkigt, och du är på gränsen till depression och inget går som det borde på jobbet, gör då detta:
... när du åker ifrån jobbet, stanna till vid ett apotek och köp en stjärttermometer av märket 'Johnson and Johnson'. Öppna förpackningen och läs bruksanvisningen, där kommer du att finna meningen:  ".. varje termometer har testats personligen i vår fabrik " .

Blunda nu och upprepa med hög röst minst 5 gånger:  "....  jag är glad över att inte jobba på avd. kvalitetskontroll på 'Johnson and Johnson'.... jag är glad över att inte jobba på avd. kvalitetskontroll på 'Johnson and Johnson'....  "

Le ... och kom ihåg att det alltid finns jobb som är värre än ditt! 







Haha detta förgyllde min dag idag:) Tack moster!

Av Anna Bergman - 30 maj 2007 14:06

Åh, jag lovade mig själv att jag inte skulle bli som alla andra, MEN precis som jag skrev så har ju alla andra det och jag kan ju inte vara sämre själv :)


Hmm får väl se hur ofta den blir uppdaterad dock, händer ju inte alltför mycket spännande i mitt liv direkt :)


Regn och rusk har vi idag, trist, vill att sooolen ska komma, men är nöjd om den visar sig i helgen då falukalaset är här i stan...


Nåja back to work...



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards