Direktlänk till inlägg 4 september 2012

Tisdag!

Av Anna Bergman - 4 september 2012 19:38

Även idag började dagen på Högskolan med den andra och sista föreläsningen i kursen. Imorgon börjar fyra veckors vfu och i eftermiddag har jag suttit och kikat runt och funderat ut lite aktiviteter som jag kanske kan använda i undervisningen. Allt från trafikkunskap till kroppsdelar på engelska. Mycket att fundera på och fylla ut dagarna med med andra ord :)


Förutom diverse skolarbeten och förberedelser har jag varit på en promenad och lagat middag. Anders hade tidig träning idag så han har varit hemma ett tag nu - trevligt att få träffa sin sambo litegrann under veckan också. Ikväll blir det den senaste Twilightfilmen eller Kristallengalan för vår del. När jag äntligen är frisk igen så har Anders börjat känna sig krasslig. Typiskt. Fast det är nog denna tiden på året nu då var och varannan går runt och nyser, hostar och så vidare. Skönt att förhoppningsvis gjort bort det nu iaf :)


Idag hörde jag Kid leva rövare från köket. Det kraffsades och skramlade. När jag kom in i köket möttes jag av detta. Det var tydligen någon som ville ha mer mat :)  



   


Ha en bra kväll!

 
 
Ingen bild

mamma

5 september 2012 05:53

Haha han är för go Kid:):).Kul med praktiken som nu sätter igång!.Jag har också börjat känna mig förkyld,får hoppas det går över snabbt.Ha en bra dag .Kram <3

Anna Bergman

5 september 2012 06:30

Tack detsamma :) puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards