Alla inlägg under juli 2008

Av Anna Bergman - 31 juli 2008 14:04

Hej alla!


Har varit en dålig bloggperiod, men nu är jag tillbaka på de sydligare breddgraderna efter en underbar månad i Kalix. Hinner inte uppdatera så mycket i ord just nu, men bilder finns på pixbox som kan sammanfatta sommarenh hittils ganska bra.


Pussohej från mig!

Av Anna Bergman - 4 juli 2008 11:35

Hej alla!


Fruktansvärt långt mellanrum av uppdateringar, men det beror på att jag har sommarlov! Befinner mig just nu i Kalix. Och här är dagarna fullspäckade och att sitta framför datorn känns inte som prio ett!


Ikväll är det grillning som står på schemat med mamma, svärmor och Anders! Imorgon eventuell utgång men inget planerat.


Bilder skulle jag gärna ladda upp på pixen om det inte var så att jag glömt datakabeln till kameran i Vänersborg! BIG MISTAKE.


Nåväl, En snabbuppdatering var detta nu iaf, men ville bara meddela att vi lever och mår bra :)


Har Ni lite att göra kan Ni gärna surfa in på www.roadtrade.se och följa min småkusin som är på roadtrip med en kompis.Köra bil från Kiruna till Ystad med 1000 kr på fickan. Himla kul idé tycker jag! Hoppas de lyckas!


Pussohej

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards