Direktlänk till inlägg 31 maj 2007

den stora dagen

Av Anna Bergman - 31 maj 2007 11:41

Hej hopp...


Vill börja med att säga grattis till min lilla lilla lillebror som inte är så liten längre, fyller 16 år idag!..Man kan inte tro att den lilla grabben börjar "gymnasiet" till hösten:)


Sen min andra gratulation går till Mia, som tar sjukgymnastexamen idag:) är stolt över dig!=)


Nåväl,

Sitter på jobbet och räknar minutrarna till lunch, ska gå och ta en sallab på Marakesh med Jaana, måste tänka på figuren nu. haha dags att tänka på den nu då sommaren väntar kring hörnet. Hoppas den kikar fram i helgen iaf. Fest fredag och lördag, imorgon blir de lite vin med tjejerna och Rix fm festivalen på Stora torget och sen förmodligen Harrys, lördag blir det grillfest hemma hos oss och sen Harrys för ovanlighetens skull..kanske en sväng ner och se på Pontare också ,haha, En låda Lambrusco har jag och Anders bunkrat upp med så det ska nog bli en lyckad helg iaf!..=)



Hmm 15 dagar kvar till jag är hemma nu, ska bli som Elin och räkna dagarna till man är hemma, har iofs gjort de ett bra tag nu, men inte så att ni kan läsa om det iaf:) Då är det Kalix dagen som står på schemat på lördagen, längtar redan:) 


Hmmm magen kallar på mat....ska lyda den..


pussohej


 
 
Sofia

Sofia

31 maj 2007 12:04

Vad är Lambrusco? Öl?
Det blir nog nån Brahma för mig iaf :)

http://sofija023.blogg.se

 
Ingen bild

IdaR

31 maj 2007 13:45

Nää men ser man på, du hamnade här i alla fall...:) Puss

 
Elin

Elin

31 maj 2007 14:09

Exakt 26 timmar till avresa, jag har övergått till timmar nu =) Haha! Oo vad jag längtar efter att komma hem och så efter dig så klart. Puss puss

http://elinrydberg.bloggagratis.se

 
Elin igen

Elin igen

31 maj 2007 15:32

Tror det är ändrade planer, bli nog ingen fest utan bara mys och kalas. Tjejerna är slitna sen ihelgen =) Fast de hade inte vart fel med fest =) Men tiden går fort, det vet jag om nån. Gör du så. pUsS

http://elinrydberg.bloggagratis.se

 
bellaw

bellaw

31 maj 2007 17:18

Lambrusco!Gu va gott=)Har du smakat det röda också?Jo dom flesta åker nog hem till helgen..Skriver min sista tenta imorgon i Neuropsykologi och perception!Klart vi måste styra upp en ordentligfest till Kalixdagen=)en grillning kanske?Allt annars bra med dej?Kramar

http://bellaw.bloggagratis.se

 
Ingen bild

IdaR

31 maj 2007 19:01

Jodå det är bara bra..har blivit lite sjuk bara..:/ när kommer du hem till oss då???:)Puss

 
Ingen bild

Anna

1 juni 2007 13:54

Ida R: Jag kommer hem den 15e:) lagom till Kalixdagen:) ska bli skoj att träffa er alla:) puss puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards