Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Anna Bergman - 19 maj 2008 16:17

Lördag för en vecka sedan, dvs den 10e fick jag inviga årets bikini. Första svaga linjerna syntes och en allmän brun ton invigdes på blekkroppen. I lördags, den 17e, snöade det!


Det är lustigt hur svenska vädret är. Ena dagen 25 grader varmt å solsken för att vakna dagen efter till snö och nästinpå minusgrader! nu vill jag ha sommar!!!


Hursomhelst var det kanske bra att vädret var si och så i helgen. Vi fick en hel del gjort med packningen iaf. Fick även sålt lite möbler så nu börjar vår nya möbelkassa fyllas sakta men säkert - Finns fortfarande kvar soffa, bord, å tv-möbler om någon är intresserad!! ;).


Planerna för veckan är inte så många. Jobba varje dag som vanligt (bara tre veckor kvar dock). Falu kalaset till helgen, så lite fest blir det nog då. Om vädret tillåter Rix FM festivalen på fredag:)


Nu ska jag jobba vidare lite så jag får gå hem någon gång idag! På frågan hur träningen går, så är det åt pipsvängen. Satsar på beach 2009 istället:)


Ciao!

Av Anna Bergman - 19 maj 2008 14:02

Ja rubriken talar för sig själv.


Vi har bestämt oss att flytta till Vänersborg för er som inte noterat detta redan. Flyttlasset kommer gå kring den 12 juni så just nu lever vi i en enda stor flyttkartong. Anders kommer jobba på Länsförsäkringar bank och jag ska plugga upp lite betyg på komvux (m jag inte tar mig in på juristprogrammet jag sökt till hösten) och jobba på sidan om det man hinner. Känns och kommer nog bli jättebra, bara man kommer på plats någon gång. (Liiiiiiite typiskt är det ju förstås att Elin flyttar när jag kommer! hmmmmm hade varit väldigt kul om Ni bott kvar, men man kan ju inte få allt va?)


Vuxenpoängen har också stigit för oss då vi nu köpt oss en bostadsrätt:) Superfin nyrenoverad trea mitt i stan och ca 100 m ner till vänern.


Utsidan....

Del av köket....


 Toaletten med tvättmaskin och torktumlare



Del av vardagsrummet...


Så just nu pysslar vi inte med så mycket annat än packar å packar å kollar på nya möbler!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards