Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Anna Bergman - 19 juni 2008 18:07

Hej och hå,


Imorgon är det midsommarafton. Men kan i ärlighetens namn säga att det absolut inte känns som det! Hursomhelst, så kommer vi fira den på sätt som att om solen vill visa sig på dagen så blir det mest troligt att åka iväg nånstans här i trakterna för lite volleyboll osv, och senare på eftermiddagen får vi besök av Amme och Ricke och Peter och Jenny som ska tillbringa kvällen med oss:) Grillning och en massa gott står på menyn. Ska ikväll göra en choklad och jordgubbscheesecake som jag tror kommer bli kanongod,. Jag och efterrätter:) Nåväl, det blir en relativt lugn midsommar, konstigt att inte spendera den uppe i Kalix men men, man kan ju inte få allt. Kalix åker vi upp till om en vecka ganska exakt så jag klarar nog mig:)


Nu ska jag ta tag i middagen, Hoppas alla får en glaaad midsommar och att solen lyser över oss hela dagen lång:)



Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards