Direktlänk till inlägg 13 augusti 2009

Veckan hittils.....

Av Anna Bergman - 13 augusti 2009 18:07

Ja vi fortsätter väl med uppdateringen då.....


I måndags var jag mest hemma. Grejjade på lite, tvättade och så. På tisdag så lunchade jag med Anders och var sedan iväg och kikade på lite glasögon eftersom det är dags för nya då mina gamla gått sönder. Typiskt.


Igår fortsatte jakten på glasögon och tror faktiskt jag skall vara lite wild & crazy och köpa dessa bågar i väntan på de rätta. Hittade de igår på Specsavers och skulle gå på typ 1200 kr. Kan de väl vara värda eller? =)



På kvällen var jag och Hanna iväg en sväng till Malin på en fika och lite surr.


Idag har jag varit på den vanliga morgonprommen och sedan hämtade jag upp Anders och Pekka och mötte sedan upp Malin, Richard, Andreas och Johan på Quality för lunch! Fisk- och skaldjurssoppa med aioli och vaniljpannkakor till efterrätt. Vardagslyx och väldigt väldigt gott var det :) Ikväll händer det nog inte så mycket. Har regnat hela eftermiddagen men nu så har solen tittat fram lite så en promenad med Kiddan ligger nog närmast på schemat så man får lite friskluft och sedan middag ikväll när Anders kommer hem från träningen!


Hoppas ni alla har det bra! Puss och kram från mig!

 
 
Ingen bild

ammo

14 augusti 2009 13:31

galet snygga brillor, dem ska du ha:)

 
Cathrine

Cathrine

15 augusti 2009 22:30

Glasögonen var ju jätte snygga!! Satsa på dom tycker jag. =) Kramar!!!!

http://cathrinekattens.blogg.se

 
Ingen bild

Mien

20 augusti 2009 08:47

Helt klart KÖP dom:) Vilken tur att du trampade sönder dina gamla he he

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards