Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

En ledig dag!

Av Anna Bergman - 19 oktober 2009 20:04

Idag har jag varit ledig från skolan. Eller ledig och ledig - lektionsfri iaf!


Började dagen med en morgonpromenad kring Skräcklan med Kiddan. Lite senare efter den mötte jag upp Anders för en lunch på stan och inhandlande av födelsedagspresent till hans pappa som fyller år i slutet av veckan. När jag kom hem skulle jag så stort plugga litegrann, men hade inte riktigt tankarna på rätta ställen för att nöta in information så tiden gick och jag bestämde mig för att gå iväg på ett bodypump pass istället med Malin. Och detta kommer jag få känna av om några dagar känner jag redan nu i mina små stackars obefintliga muskler :)


Anders har sen träning ikväll så nu har jag just tagit en dusch och surfar runt lite på interner och har teven på i bakgrunden. Ska försöka ta tag i lite studier om jag orkar, annars får det bli imorgon - är ju faktiskt ledig då också.


Man är faktiskt förtjänt och mår gott av att ta sig en ledig dag då och då.

Imorgon är en annan dag :)







 
 
Ingen bild

Mallan

20 oktober 2009 12:58

Problem med att sätta sig ner?:)

 
Ingen bild

Jag

20 oktober 2009 14:31

Mallan: Japp, det tog mig fram till klockan halv två att komma igång! Men nu har jag börjat, och oj oj oj vad jag önskar att jag läste lite igår också. Kvällen är räddad om vi säger så:)

 
Ingen bild

Jag

20 oktober 2009 14:32

Och menar du träningsvärken så säger jag bara aj aj aj. Passet känns av!!

 
Ingen bild

Mallan

20 oktober 2009 16:06

haha, jo jag menade väl träningsvärken, men jag känner igen det där med att inte kunna sätta sig med plugget heller! nu har jag precis bakat banana skid muffins, gott gott! de får du smaka om vi ses imorn kväll! :) kör hårt med plugget!

 
Cathrine

Cathrine

21 oktober 2009 14:27

Ja, det var tider! =) Jag ska kolla en helg som passar, så bestämmer vi. =) Kramar!!

http://cathrinekattens.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards