Direktlänk till inlägg 22 oktober 2009

Busy woman!

Av Anna Bergman - 22 oktober 2009 20:39

Idag har det varit full rulle från morgon till kväll. Steg upp klockan sju, gick ut med Kid, kom hem och in i duschen för att sedan göra mig redo för dagen och hoppade på bussen 08.38 som skulle ta mig till Trollhättan för en underbar heldag i skolan. En föreläsning om vetenskapligt synsätt har vi lyssnat på idag. Kaffet gjorde att jag vaknade till då och då :)


Efter den kastade vi i oss lite lunch och satte sedan igång med en gruppuppgift som vi skulle sammanställa från VFU:n. Fyra slog klockan och då var vi äntligen klara, med kladdskrivningen iaf. Sprang till bussen som gick 16.03 och var hemma igen kring kvart i fem. Väl hemma var det bara att fortsätta tuta och köra. Har suttit och renskrivit lite och grejjat på med arbeten i stort sett fram till nu med undantag för en promenad med Kid och lite matintag.


Så jag känner att jag lever nu iaf. Men imorgon har vi "egna" studier så då får man jobba på lite i egen takt. Ska starta upp min egna vfu-uppgift då! Wish me luck....


Förutom en massa skola har denna vecka även öppnat upp mina dörrar till det som så fint kallas gymet! Ett bodypumppass i måndags och ett gympass igår har jag hittils hunnit med denna vecka. Inte illa för att vara mig som inte pallrat mig iväg på gymet på över en månads tid. Måste försöka skärpa mig på den fronten nu. Två gånger i veckan ska jag piska iväg mig dit i framtiden har jag tänkt iaf, om det blir av är en annan femma. Har ju liksom aldrig sagt så förr, hrm.


Anders har sen träning idag men borde nog vara hemma snart så nu ska jag slå igång teven och låta hjärnan koppla av lite från dagens aktiviteter. Imorgon måste den vara påfylld med nya ideér och tankar!


Ska bara avsluta med en bild som Anders skickat till mig på mailen idag. Nästan på pricken lik våran lille kille ju! Lite söt va? :)


  

 
 
Ingen bild

mamma

23 oktober 2009 07:07

va.gullig....fullt upp hör jag att du har,,här hemma är det också full rulle,,,skönt med fredag...kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards