Alla inlägg under oktober 2009

Av Anna Bergman - 11 oktober 2009 12:31

Skola. Västerås. Hotell. Bandy. Shopping. Träffat svärföräldrarna. God mat. VFU(Praktik).


Det är i stora drag vad jag hittat på sedan jag sist uppdaterade. Orkar inte skriva om allt för då blir inlägget bara långt och tråkigt.


Nu är min första praktikvecka avklarad. Har fått en jättegullig handledare så det känns kanon. En vecka kvar :)


Helgen har varit väldigt trevlig. I fredags hade vi myskväll framför teven och IDOL. Igår började dagen med en fika på stan med Malin, Hanna, Hanna och Jossan. Efter det gick jag och Malin och kikade lite i affärerna och till sist gick vi en snabbis på systemet där jag inhandlade årets Blossaglögg med smak av clementin. Kan nog vara en riktigt smaskig glögg tror jag. Tänker dock vänta lite med att provsmaka den. Den som väntar på något gott.....

 

  


Vi hann även med en sväng till Överby igår tillsammans med Malin och Richard. Köpte lite hundmat, en halsduk och en stickad tröja.


Anders skulle möta upp ett par från laget inför fotbollen så kvällen avslutades med tjejkväll hemma hos mig tillsammans med dagens fikasällskap plus Sofia och utan Jossan. Vi beställde hem lite pizza, smuttade på lite vin och avslutade med en skål godis. En trevlig kväll tillsammans med härliga tjejer! Dock slutade inte fotbollen så bra men men...


Nu har Anders för en stund sedan åkt iväg på samling. Match mot Vetlanda idag. Ska bli kul att se en match i den nya arenan. Vi får hoppas på vinst!!


Närmast ska jag nu iaf försöka få renskrivet en intervju jag gjorde med min handledare i fredags och efter det hoppa in i duschen och göra mig redo för match :)


Hoppas ni alla haft en bra helg - Det har jag iaf :)

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards