Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Lite om ditten och datten!

Av Anna Bergman - 19 april 2010 19:58

Helgen har varit lugn och skön. I fredags var jag på exkursion i Uddevalla med klassen hela dagen. Var hemma kring halv fem och kilade då nästan direkt iväg till gymet med Anders. Nu ska jag försöka få träningen till en rutin. Anders har gjort upp ett träningsprogram åt mig som jag nu slaviskt ska försöka följa ett tag framöver! 3 gympass och 1-2 löppass per vecka har jag tänkt mig! Jag vet att jag sagt det förr, men nu känner jag mig taggad så ska ge mig sjutton på att fixa det :) Beach 2010 kommer ju med stormsteg,hmm.........

Fredagskväll var vi bara hemma, åt tacos och såg på tv. På lördagmorgon hoppade jag på tåget till GBG och shoppade litegrann. Presenter åt Anders och lite nytt i vårgarderoben åt mig själv! Alltid roligt med nya och ljusa färger! :)

Igår hade vi BRF-möte, efter det var vi och tränade och sedan var jag tillsammans med Sandra en sväng till skogen och kikade till naturrutan! Söndagskvällen blev väldigt lugn och vi laddade batterierna inför denna vecka!

Idag hade jag föreläsning på förmiddagen. Den handlade om miljön och hållbar utveckling, finns ett och annat att tänka på vad gäller miljön och hur vi påverkar den. Våran lärare frågade oss vad elever av framtiden måste tänka på? Svaren denne fick var att det är vi i nuet som måste börja tänka och inte skjuta problemet framför sig och lita på nästa generation! Ska bli intressant att se om sådär 60 år hur samhället ser ut och hur naturen förändrats!

Efter skolan åkte jag hem, åt lite lunch och när denne landat i magen så tog jag på mig löparskorna och kilade ut på en liten tur! Nu har vi ätit middag, varit och handlat och har nu bänkat oss framför hockeyn på teven! Det är väl ungefär vad vi kommer göra resten av kvällen också!



Det blev en liten uppdatering!

Hoppas ni har det bra alla kära läsare!

Kram från mig och mina två sambosar!


 
 
Ingen bild

bitte

20 april 2010 09:46

Skönt med träning,,,,har också börjat lite smått nu,,,fin bild på anders o kid....kram till er,,,

 
FRIDA

FRIDA

20 april 2010 10:28

Jag veeet det ska bli jätte kul. Som det ser ut kommer vi ner till början på augusti / slutet av januari :) Ni får inte flytta därifrån för vi måste ju ses nu när vi bor rätt nära :) Var du inte hemma helgen 14e Maj ? :/

http://fridakarls.blogg.se

 
Ingen bild

Marlene

20 april 2010 11:23

Duktiga du som kommit igång med träningen, jag vill också!! Kramar

 
Ingen bild

frida

20 april 2010 13:04

hahaah men oj va fel jag skrev. märks att jag inte har alla hemma idag. jag menade såklart slutet av juli början på augusti =P jag kan inte komma en annan helg :/ har tagit ledigt den helge för att jag skulle först till london. guud va synd

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards