Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Anna Bergman - 17 februari 2010 18:18

Betnér igår var toppen! Grymt duktig kille. En 90 minuters lång föreställning med iaf 90 % roligt innehåll. Ibland var det lite för mycket politik där man inte hängde med men men, det mesta var av roligt material.

Rekommenderas varmt!

 

  

 

Idag har jag varit på skolan hela dagen. Haft ett par föreläsningar med olika kvalité. Hmm. Nu sitter och och väntar på att middagen skall serveras, Anders kockar idag, och försöker ta mig igenom boken vi har seminarium på imorgon.


Imorgon har jag heldag i skolan och efter det åker jag hem en snabbis, packar väskan, hämtar Kiddan och sätter mig på tåget till GBG för en myskväll med Amme! På fredagmorgon flyger jag upp till Luleå för en helg i Kalix med bandy, schlager och mys med familjen. Härligt.


Nu ska jag hjälpa Anders att duka bordet och sedan plugga lite mer innan jag tar ledigt för idag och lägger mig i soffan. Ha en trevlig helg alla ni där ute som tappert läser min blogg :)


Avslutar med en bild på de fina blommorna jag fick av min käre sambo i söndags. Love you honey!

  



Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards