Alla inlägg den 19 april 2011

Av Anna Bergman - 19 april 2011 18:16

Idag började dagen med en liten morgonpromenad med Kiddan i solskenet. Väldigt härligt. Bra start på dagen :)


 

En stund senare blev jag upplockad av Erica och vi åkte mot Högskolan för en väldit intressant föreläsning om "Det svåra samtalen" man som lärare i framtiden kommer stöta på. Med elever, föräldrar, socialtjänst och andra många olika instanser som cirkulerar kring barn, ungdomar och skolan. Utöver skolan hann vi en snabbis på Överby där jag köpte mig en tunika och sedan åkte vi hem mot Vänersborg igen. Väl hemma fick jag en trevlig förfrågan från Matilda om vi skulle gå och fika och eftersom magen skrek efter mat och micron är trasig så fick min fika bli en räksallad istället - gott var det och trevligt sällskap fick jag under eftermiddagen ute i solen!


Nu satte jag mig precis i soffan en stund. Känner huvudvärken som bultar och kom på att inget kaffe intagits idag vilket jag antar är den stora boven! Får bli en stor kopp efter middagen som idag blir Fajitas hemma hos oss!


Avslutar med en bild från igår då jag tillsammans med min underbara studiegrupp åt lunch, fikade och skrev ett grupparbete på Café strandgatan på uteserveringen i solen. Man ska väl kombinera nytta med nöje? :)


 

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards