Direktlänk till inlägg 5 juni 2008

Dag före röd dag!

Av Anna Bergman - 5 juni 2008 10:32

Hej hopp!


Idag kastar vi in handuken klockan 12 här på jobbet! Himla skönt det. Ska springa en sväng på stan och inhandla sånt som är nödvändigt(!), ett par "gladiator" sandaler, ett par vita tygskor, och ett par vita "flip flops" skulle behövas till min sommargarderob, lite "baslinnen" osv inför sommaren. Har rensat i garderoben och ser att jag inte har så mycket av basplagg, mest "finplagg". Även en blommig kjol skulle jag vilja ha! Herregud, skulle kunna fortsätta huuuuur länge som helst. Men men, ekonomin säger stopp! Kan bara handla det som är ytterst viktigt just nu. Kommer försvinna en och annan krona nästa vecka då flytten bär iväg. Ikväll blir det mest troligt middag med Stefan och Cathrine och en film skulle jag tippa på! Lugn och skön kväll iaf.


För övrigt så kommer helgen bestå av, solning, packning, städning varvat med varandra. Ska iofs ta ett break på lördagkväll för grillning och lite fest hos familjen Karls, så JA Sofia vi kommer :)


Nu ska jag ta ett sista ryck här på jobbet! Fatta att jag endast har två arbetsdagar kvar nu! Helt otroligt hur fort tiden har gått sedan vi bestämde oss för att vi skulle flytta.


Nåväl nu går vi mot nya tag, nya möjligheter. Ska hursomhelst bli JÄTTESKOJ. Längtar till våran nya fina lägenhet!!


Ha en bra helg och vifta ordentligt med flaggorna imorgon.


Pussohej








 
 
Ingen bild

Sofia

6 juni 2008 21:55

Åååå vad kul att ni kommer :) hehe! Har precis varit där å fixat lite såser och sallader inför imorgon :) sen ska jag bara sooooova nu.. jocke ska åka med pappa till arlanda 04.45 och hämta frida.. och vi har handlat hennes önskemål redan (lösgodis me mycket saltlakrits och centerchoklad och mer festis) haha!! Jocke ska måla klart badrummet först... få se vad han orkar. Ska ner på stan en sväng kl.10 hade jag tänkt.. har suktat på en klänning som jag HOPPAS de har fått in på Gina.. ska testa och se om den är lika snygg som jag hoppas på..isåfall blire den till imorgon kanske :)

 
Ingen bild

Sofia

10 juni 2008 11:10

Ikväll blire fussball :) Få se om det blir sverigeklänning eller inte.. men det måste man väl typ ha? Känns som man måste vara gulblå iaf :) Ska slänga in mig i duschen och göra mig i ordning efter jobbet :) Halv åtta sa vi va? Du kan ju gå förbi mig innan om du vill? :)

 
Ingen bild

Mona

11 juni 2008 10:30

Lycka till med flytten och jag ser framemot mera bilder på lägenheten
Kram Mona

 
Ingen bild

Sofia

11 juni 2008 12:31

Mäh det gör du inte alls det!!! :)

 
Ingen bild

Elin

16 juni 2008 19:37

Dags att uppdatera! Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards