Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Anna Bergman - 12 februari 2008 08:47

Ja rubriken talar för sig själv tycker jag. Efter jul har jag inte kunnat sluta äta sötsaker å på grund av  det alltid haft en liten chokladbit hemma, eller ätit något onyttigt varje dag i princip. Men nu är de färdigt med det. För ett tag. Vi får se hur länge jag klarar det. Ska försöka ända fram till påskäggen iaf, med vissa undantag för helger ibland. Då måste man få lyxa till det ibland ;) Man får ju inte överdriva.


I helgen var de första omgången av melodifestivalen och - trots den schlagerfantast jag är- det var den värsta omgången på väääldigt länge. Christer Sjögren, jag säger bara HALLÅ? På lördag tävlar iaf Carola, hoppas hon kan visa lite klass iaf:)


Annars har helgen varit väldigt lugn. I söndags var jag och Cathrine å tränade och sedan åkte vi till Lager 157 en sväng med Sofia för lite shopping. Köpte mig ett par ljusa Miss sixty stuprörsjeans som jag tror kommer göra succé till sommaren. Efter de blev det tjejfilm och kebabizza medan vi väntade på att grabbarna skulle komma hem från Motala.


Imorgon jobbar jag bara halv dag, ska nämligen till veterinären med Kid för undersökning på eftermiddagen. I söndags fick lillen kramper och fick kräkas och veterinären misstänker att han fick ett lätt epilepsianfall så hon ville att vi skulle komma in och kolla igenom honom. Himla otäckt kan jag meddela att se honom krampa och inte kunna göra något åt det. Men men, igår mådde han bra igen men känns ändå bra att göra en helundersökning så det inte är något annat som spökar i lillkroppen.



Sist men inte minst vill jag  rikta ett stort grattis till Alexandra som fyller år idag också:) Hoppas Du får en toppenbra dag gumman:)





Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards