Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Anna Bergman - 19 februari 2008 10:52

Kom ju på att jag inte berättat hur det gick hos veterinären. Dom tog blodprover, röntgade honom och kollade igenom kroppen på honom utan att hitta någonting. Vilket var himla skönt. Så det konstaterades att det var ett litet epilepsianfall han drabbats av och har vi tur så händer det inte igen.


 


Men ynklig var han efter de små blodproven. Stackars liten, till och med plåster fick han.

Av Anna Bergman - 19 februari 2008 10:36

Ja tiden går fort när man har roligt. Är det inte så man säger?


Helgen har iaf varit bra, Lugn och skön. Besök av Elin och Jonas i fredags och lite senare på kvällskvisten kom även Stefn och Cathrine, många funderingar om framtiden och några glas vin till det avnjöts.


På lördag tog jag och Anders en runda på stan, lunchade på Pralin och köpte födelsedagspresent åt Stefan. Hann även med en vilostund på soffan och en snabbis till Borlänge på äventyr. På kvällen var de kalas hos Stefan som fyllde 25 år i söndags. Tårta och kanelbullar bjöds det på och Melodifestivalen var det som fångade våra ögon och öron.


En rejäl och välbehövlig sovmorgon blev det på söndag. Anders åkte iväg på match kring ett och då åkte jag och Cathrine till Kupolen för Cathrine skulle köpa lite presenter åt Stefan. Fick med mig hem en kjol och ett linne och lite smycken! Även en tröja åt Anders hängde med hem. Efter shoppingturen styrde vi kosan mot MAX där vi intog ett skrovmål, men massa olika dipar till. Man kan verkligen längta efter smältost och originaldressing ibland när man bor söderut, haha....Då vi var mätta och belåtna åkte vi hemåt. Tog en rask promenad med Kid och kastade mig sedan i soffan där jag låg resten av kvällen.


Nu är det ny vecka, nya äventyr och har Ni tur får Ni även ta del av dom så småningom!






Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards