Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Anna Bergman - 26 augusti 2008 23:15

Nu har Lollo gått hem för en stund sedan och Kiddan har fått sin kvällspromme, så nu ska jag sjunka ner under täcket i soffan och kika på Sex and the city tills Anders kommer hem. Han har haft isträning i Kungälv idag så han är nog inte hemma förrän midnatt någon gång!


Imorgon blir de en sväng på skolan, historia står på schemat. Flodkulturen ska jag få lära mig om! kan ju bli intressant..Hmm...Återkommer ang detta:) men som sagt nu ska jag avsluta här och slå på teven. 


Sov så gott!

Av Anna Bergman - 26 augusti 2008 23:09

Här är ett nytt tips som jag fått av Elin som jag gjorde idag till middag.



Du tar denna kryddblandning Santa Marias Bifteki, låter den svälla i en halv deciliter vatten några minuter, dock tillsatte jag lite extra timjan och vitlök och salt, och rör sen ihop med köttfärs. Sen formar Du biffar och steker dem. Serverade med klyftpotatis, sallad och tzatziki. Blev verkligen suuupergott. Och suuuuperenkelt att göra. Kanon helt enkelt=)

Av Anna Bergman - 26 augusti 2008 19:01

Idag har jag hämtat ut ett paket på posten från världens bästa mamma. I detta paket fanns det ett överkast från Ikea som jag suktat efter länge men varje gång jag skulle köpt det så har det varit slut.


 


Så nu kastade jag in sängkläderna i tvättmaskinen för renbäddning och imorgon ska jag premiärbädda med det nya överkastet=)

Taaaaaaack mammsi! =)


Blev ingen Mamma Mia för mig ikväll,fanns så dåliga platser kvar på bion, men Lollo kommer hit istället så det blir film, What happends in Vegas och lite karameller! Inte fel det heller. 

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards