Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av Anna Bergman - 29 augusti 2008 19:17

Har just varit på en lite längre promme med Kiddan och nu ska jag krypa ner i soffan, se postkodmiljonären och sen slå igång The Heartbreak Kid, hälla upp ett glas coca cola zero och fylla godisskålen och bara mysa och ta det lugnt!



Hoppas ni också har en trevlig fredagkväll!


-Puss och kram-

Av Anna Bergman - 29 augusti 2008 13:37


Det är inte bara jag som gillar solen i det här hushållet, här har Kiddan hittat sig en plats där solen lyser in och värmer honom så skönt.


Nu har jag varit på skolan,har haft Naturkunskap där vi har undersökt olika grundämnen. Var faktiskt intressant, och det bästa är att man känner igen en massa vilket gör att motiveringen stiger och man känner att det här skall jag nog fixa trots allt. Skönt det!


Men nu lämnar jag skolan för idag och njuter av det som är kvar av denna härliga och soliga fredag!

Av Anna Bergman - 29 augusti 2008 08:08

För cirka tre månader sedan hade det inte varit några problem för mig att stiga upp 06.40, men NU, när man inte behöver göra det mer än en gång i veckan, så är det väldigt VÄLDIGT jobbigt att göra detta. Man känner sig inte som en människa förrän efter ett par timmar. Så är det för mig idag. Men nu ska jag inte gnälla, det är mitt eget val, nu cyklar jag till skolan för tre timmars naturkunskap,sen helg! Yes!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards