Alla inlägg den 18 april 2009

Av Anna Bergman - 18 april 2009 16:38

Idag har vi kanonfint väder. Sol och varmt. Dock kommer det lite kyliga vindar då och då. Men men, det får väl gå an:)


Jag och Anders har varit en sväng till Uddevalla idag och till Torp Köpcenter! Hittade en vårigt fin klänning och ett par gladiatorsandaler på H&M. Och det bästa av allt är att jag inte betalade en krona för det eftersom jag fortfarande har kvar presentkort från i julas. Hur bra som helst. Anders hittade sig ett par mörkblåa chinos och två bälten!


Ikväll ska jag gå ut och äta med Karin då Anders ska iväg och ha någon slags "avslutning" med laget. Ska i alla fall bli roligt att träffa henne igen och höra vad de har haft för sig de senaste veckorna. Senare blir det nog inte så mycket annan aktivitet än att bänka sig framför teven framför Robinson var tanken.


Hoppas ni alla har en kanonbra lördag! Puss och kram från mig!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards