Alla inlägg den 14 december 2010

Av Anna Bergman - 14 december 2010 21:28

Idag hade vi föreläsning på förmiddagen och på eftermiddagen kände jag att jag hoppar över den föreläsningen som skulle komma, busigt av mig? -JA, men jag behövde tiden till annat :)


Har hunnit med en sväng till Överby där jag inhandlade Anders sista (!) julklapp och nya blommor till köksfönstret. På något vis har mina fina julstjärnor kastat in handduken under helgen, om det beror på för mycket eller för lite vatten eller för mycket värme eller kyla har jag ingen aning om - dom ville hursomhelst inte vara med i matchen något mer. Nu står där istället dessa gröna träd där.

  


Idag fick vi även det första julkortet för detta år - av mamma, pappa och Mikael :) Det är jättekul med julkort - men är det så många som skickar det nuförtiden? Själv har jag inte skickat ett enda- tycker allt det är lite dyrt. Känns som att de jag vill hälsa en god jul till, har jag antingen nummer, mail eller facebook som man kan använda som "julkortsalternativ" :)

  


Imorgon ska jag iväg till skolan och då ska vi äntligen avsluta den skriftliga delen av vårt grupparbete för denna termin. Ska bli så skönt att ha den inlämnad så man kan fokusera på allt annat som skall bli klart innan kursslut.


Nu ska jag gå och borsta tänderna och vänta på att Anders ska komma hem från träningen innan det är dags att gå och knyta sig!


Trevlig kväll på er!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards