Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Anna Bergman - 28 juni 2010 16:50

Den 20 april föddes det en liten prinsessa som kommer inom ett par veckor att döpas till Molly. Jag har fått den finfina förfrågan att vara hennes gudmor och det känner jag mig väldigt stolt över att få bli, lovar att göra mitt absolut bästa och lära henne allt jag kan :)


  


Den lilla flickan är så söt så man smälter varje gång man träffar henne!



Av Anna Bergman - 28 juni 2010 13:38

Att livet snabbt kan förändras är något jag verkligen fått känna på denna sista tid. Att förlora någon som man verkligen haft djupt i sitt hjärta gör även att man uppskattar de som finns kvar på ett helt annat sätt.


Begravningen har nu varit. Den blev väldigt fin med vackra sånger och prästens fina ord, men även väldigt jobbig. Att komma in i kyrkan och se den lilla vita kistan, prydd med röda vackra rosor och det fina fotot placerat framför, var så sorgligt och orättvist.


Idag är det tre veckor sedan Fredrik lämnade oss och fortfarande har man svårt att förstå att det är sant. Vissa dagar känner man sig okej, livet flyter på i den mån det går, men så kommer det stunder då verkligheten kommer ikapp och det slår en att man aldrig någonsin kommer att få träffa, höra hans skratt, hålla hans hand eller krama om honom något mer. De stunderna går inte med ord att beskriva hur det känns. Det gör ont.

 

Låten som finns nedanför hade vi som solosång under begravningen och det var så vackert och texten stämmer in så fint.

 

Saknar dig så min fina lillebror   

 


Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards