Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Anna Bergman - 19 januari 2012 10:52

Nu är äntligen mattetentan över. Det kändes bra och jag hoppas att det blir ett godkänt. Jag och Erica jämförde våra svar i bilen påväg hem och vi hade kommit fram till samma, så de borde ju vara rätt då iaf :) Det är väldigt skönt att ha den bakom sig iaf! Idag är det lång dag i skolan. Börjar kvart över ett med en föreläsning om teknik och sedan drar kvällskursen igång kring fem i eftermiddag. Imorgon är jag dock ledig och då tänkte jag ta en liten hemmadag med läsning i lite kurslitteratur! Kanske att jag går ner på stan och införskaffar ett gäng "helgsblommor" också för att få lite fredagsfeeling, finns inget finare än vita tulpaner :)



Är lite trött på min frisyr just nu. Sitter och googlar frisyrer men det finns ju en djungel. Tänkte boka en tid hos frisören men då jag inte riktigt vet vad jag vill göra så är det lite svårt. Så har ni tips så delge er gärna på både färg och klipp :)


Nu ska jag göra mig i ordning för dagen, äta lite lunch och ta en promenad med Kid innan det är dags att åka mot skolan igen!


Ha en bra dag :)  



Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards