Direktlänk till inlägg 5 februari 2008

Middagstips

Av Anna Bergman - 5 februari 2008 16:43

15 minuter kvar av denna arbetsdag nu.Sen hem å byta om, gå å gymma, å sen hem laga mat, duscha, och sist men inte minst ÄTA MIN SEMLA som Anders köpt:) hihi....


Middag idag blir kyckling med Tikka Masalakrydda. Gott och enkelt. Bryn kycklingen i en massa vitlök och curry, tillsätt wokgrönsaker. Häll i allt i en ugnsfast form. Blanda ihop matlagningsgrädde och Tikka Masalakrydda och salta lite och häll denna blandning över kycklingen och grönsakerna. In i ugnen sen i cirka 20 minuter och servera med valfritt tillbehör, Själv tänkte jag göra klyftpotatis och en grönsallad, lovar att det är smaskens. Om man gillar indiskt såklart.








 
 
Ingen bild

Stina

6 februari 2008 09:31

haha nee de blev ingen semla för min del (men en godispåse blev det istället haha) Åh va gott det lät recptet! det måste jag nog ta och prova någon dag! :)

 
Ingen bild

Sofia

6 februari 2008 13:10

Hej hej :) Hur tar du dig upp på bandyn sen?? Jag har ingel bil ;) ;) ;) Tänkte om du åkta upp om du då kunde hämta upp mig *blink blink blink*

 
Elin

Elin

6 februari 2008 21:56

Trist med förlust idag också :/ Puss

http://elinrydberg.bloggagratis.se

 
Elin

Elin

7 februari 2008 09:35

Nils och Ifk har bortamatch mot edsbyn på lördag och jag ska jobba och tvätta ihelgen. Hm vad kul de lät :) Själv då? Kram

http://elinrydberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elin

7 februari 2008 15:23

Nä de har kommit hem inatt ja klockan var väl halv fem så det var väl morgon och så åker de imorgon kväll tror jag. Puss

 
Ingen bild

Sofia

8 februari 2008 08:36

Idag är det fredag :) Känns inte lika roligt för mig eftersom jag jobbar imorrn men ändå.. ändå god middag och film å mys ikväll, dvs en perfekt fredag :) Imorn blire melodifestivalen.. du också eller? Kan man kanske komma förbi eller vill ni vara själva? :) Säg till isåfall :) Kramis

 
johanna

johanna

8 februari 2008 10:55

Du det var sviiiiiin gott! =)
Mummmmaaa =)

http://www.avenuess.blogspot.com

 
Elin

Elin

8 februari 2008 11:36

Gumman nu är det tre dagar sen sist =) Egentligen så är väl inte jag rätt person att gnälla men jag är ju så van att du uppdaterar varje dag. P.s när ska du komma och hälsa på mig? Saknar dig!

http://elinrydberg.bloggagratis.se

 
Elin

Elin

8 februari 2008 15:49

Men du skulle ju kunna ta ledigt en halv fredag och så stanna tills söndag, tycker allt att de borde funka någon gång :)

Ihelgen blir det tjejfest hos malin men jag ska jobba imorgon klockan nio så för min del blir det cola :) Vad ska ni hitta på?

http://elinrydberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ammo

10 februari 2008 20:32

haha, vi gör det bästa av situationen:) Ser att Rydberg bearbetar dig på att komma och hälsa på. Tänk vad nära Jag, R och Alle är nu. ;) Pysspyss

 
Ingen bild

Elin

11 februari 2008 21:15

Har du bloggtorka hjärtat? Jag är inne i ett stim :) Puss puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards