Direktlänk till inlägg 14 februari 2008

Alla hjärtans dag

Av Anna Bergman - 14 februari 2008 12:59

 

Dessa hjärtan vill jag ge till alla mina nära och kära idag, Puss och kram till Er alla =)


 
 
Ingen bild

Mona

14 februari 2008 13:50

Kram på alla hjärtans dag

 
Ingen bild

mamma

14 februari 2008 15:09

puss o kram till er med....

 
Elin

Elin

14 februari 2008 16:52

Kvällen kommer bjuda på en hel del romantik eller så inte :) Nils har både träning och teori så han kommer hem rätt sent men då ska vi äta sallad och se film. Jag har just kastat dom jävla tentaböckerna i väggen och ska gå och träna istället. Puss

http://elinrydberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

bella

15 februari 2008 08:17

Möjligen också googla fram ett bild?;-)

 
Ingen bild

stina

15 februari 2008 08:23

tack för de söta smset igår! :) hoppas ni hade en bra dag och att det gick bra när ni var till veterinären! kramkram!

 
Ingen bild

SOfia

15 februari 2008 09:38

Å det var jättemysigt och vet du? Jag fick blommor :) hihi. Så jag är nöjd och glad. Själv då? Vad gjorde ni?

 
Ingen bild

Ammo

15 februari 2008 10:18

Hilu! Jo det går bra, trivs som fisken i vattnet. Så skönt att komma bort hemifrån. Skolan går bra är inte så mycket att göra. Håller på att söka jobb nu. Bara över internet för tillfället är lite slö ;) Vi har fått i ordning precis allt utom soffa. Vad man är beroande av en soffa. Jo slå en pling vid tillfälle. Pusspuss

 
Elin

Elin

18 februari 2008 11:11

Fyra uppdateringar på 18 dagar är dåligt :) Puss puss

http://elinrydberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sofia

18 februari 2008 15:37

Heeej :) Hur har din helg varit? Hoppas den varit bra.. det har min men känns jäkligt tungt med en sexdagarsvecka igen! :) Kramis

 
Ingen bild

Sofia

19 februari 2008 10:20

Ja absolut...mer fest haha! :) Ska du ut i helgen eller? Blir nog antagligen fest hos mig iaf med tjejerna som kommer hem från där dom bor haha :) UPPDATERA

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards