Direktlänk till inlägg 19 februari 2008

10 dagar kvar av februari!

Av Anna Bergman - 19 februari 2008 10:36

Ja tiden går fort när man har roligt. Är det inte så man säger?


Helgen har iaf varit bra, Lugn och skön. Besök av Elin och Jonas i fredags och lite senare på kvällskvisten kom även Stefn och Cathrine, många funderingar om framtiden och några glas vin till det avnjöts.


På lördag tog jag och Anders en runda på stan, lunchade på Pralin och köpte födelsedagspresent åt Stefan. Hann även med en vilostund på soffan och en snabbis till Borlänge på äventyr. På kvällen var de kalas hos Stefan som fyllde 25 år i söndags. Tårta och kanelbullar bjöds det på och Melodifestivalen var det som fångade våra ögon och öron.


En rejäl och välbehövlig sovmorgon blev det på söndag. Anders åkte iväg på match kring ett och då åkte jag och Cathrine till Kupolen för Cathrine skulle köpa lite presenter åt Stefan. Fick med mig hem en kjol och ett linne och lite smycken! Även en tröja åt Anders hängde med hem. Efter shoppingturen styrde vi kosan mot MAX där vi intog ett skrovmål, men massa olika dipar till. Man kan verkligen längta efter smältost och originaldressing ibland när man bor söderut, haha....Då vi var mätta och belåtna åkte vi hemåt. Tog en rask promenad med Kid och kastade mig sedan i soffan där jag låg resten av kvällen.


Nu är det ny vecka, nya äventyr och har Ni tur får Ni även ta del av dom så småningom!






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards