Direktlänk till inlägg 19 februari 2008

Kiddans veterinärbesök

Av Anna Bergman - 19 februari 2008 10:52

Kom ju på att jag inte berättat hur det gick hos veterinären. Dom tog blodprover, röntgade honom och kollade igenom kroppen på honom utan att hitta någonting. Vilket var himla skönt. Så det konstaterades att det var ett litet epilepsianfall han drabbats av och har vi tur så händer det inte igen.


 


Men ynklig var han efter de små blodproven. Stackars liten, till och med plåster fick han.

 
 
Ingen bild

Emma L

19 februari 2008 11:15

Stackars lillkiddan!:/Jag hoppas att han kryar på sej. Ge han en stor kram från mej å elvis(?):)

 
Ingen bild

Mona

19 februari 2008 11:35

Äntligen lite nyheter från Falun, de har varit torka länge, haha

 
Ingen bild

sOFIA

19 februari 2008 11:50

Naaaw vad söt han är :) Inte fredag heller, orkar inte två dagar... men lördag får ni spika! Kommer bli fullt hus hos mig igen som vanligt haha.. men du, snart blire 100m2 att festa på hihi. Var där igår å mätte lite osv, är kanonstort jämnfört med vad vi har nu haha :) PUSS

 
Elin

Elin

19 februari 2008 11:52

Lilla fina Kiddan :)

http://elinrydberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna

19 februari 2008 11:59

Emma: Det ska jag göra. Han mår ju bra nu iaf så vi får hoppas att det var en engångsföreteelse, himla otäckt att se han krampa utan att kunna göra något iaf. Hoppas allt är bra med Dig! Syns ävl till påsk på STM:)kram kram

Mona: Bättre sent än aldrig :) kram kram

 
Ingen bild

Sofia

19 februari 2008 12:03

Ingen aaaaning :) Vet inte alls.. kanske en klänning. haha eller det blir en klänning och sen vet jag inte faktiskt :) Själv dÅ?

 
Ingen bild

Elin

19 februari 2008 12:06

Nämen de såg jag ju inte ens :)

 
Ingen bild

mamma

19 februari 2008 14:00

så söt han är....det känns bra att vi syns snart..kram till er...

 
Malin

Malin

19 februari 2008 15:28

Awh, söt!

http://brunette

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards