Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Anna Bergman - 1 oktober 2008 20:14

Idag har jag faktiskt hunnit med lite av varje, imorse var jag ute på en promenad med Kid, efter det hoppade jag in i duschen och fixade lunch till kl 11.30 då Anders kom hem på lunch. Innan jag åkte till skolan som började 12.30 åkte jag och tankade och efter skolan blev jag fruktansvärt sugen på Tacos så åkte förbi Kvantum och handlade grejer till det och lite annat smått och gott! Middagen var redo tills Anders kom hem från jobbet och då han åkte på träning satte jag mig med matteboken och räknade ett x antal sidor inför morgondagens lektion!


Nu sitter jag och kikar på idol, och känner mig lite hängig faktiskt. Huvudvärken ligger och smådunkar längst bak i huvudet, och detta tänkte jag faktiskt kurera mig med lite Rocky road, som faktiskt blev kvar en del av från igår, tro det eller ej!


Och Mamma Mia ja, filmen var väl sådär, helt klart sevärd, en feelgood-film, men det enda som irriterade mig själv var att resterande del av kvällen var det baaaaaara Abbalåtar som snurrade i huvudet, Mamma Mia hit och Dancing Queen dit.  


Nu började idol igen efter reklampausen, ska lägga fokus på det nu, och hämta glass!


4 dagar kvar tills jag är hemma i Kalix igen för en stund, ska bli så sköööönt. Längtar tokmycket!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards