Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Anna Bergman - 16 oktober 2008 22:09

Snart, om cirka en vecka, släpps biljetterna till nästa års melodifestival, Göteborg ligger nära mig och är även första deltävlingen den 7februari. Någon som vill komma med mig, Aaaamme? ;)


Av Anna Bergman - 16 oktober 2008 19:59

Nu är jag hemma igen i Vänersborg efter att ha varit hemma i Kalix i drygt en vecka. Det är lite lustigt med termen "hemma". För mig är hemma både i Kalix och Vänersborg, när jag är här i Vänersborg säger jag att jag ska åka hem till Kalix och när jag är i Kalix säger jag hem till Vänersborg, men hemhemma är Kalix iaf och kommer nog alltid vara det och just nu är Vänersborg hemma för närmsta tiden=) Sådär då var det utklarat.


Hursomhelst, så har veckan i Kalix varit precis det jag behövde, lite paus i pluggandet och att få träffa familjen och de man känner i lugn och ro, Helt underbart. Har hunnit med olika shoppingturer, middagar, fest, mys och en massa annat. Alltid jobbigt att åka därifrån, men nu längtade jag hem till Anders så jag hade ju något trevligt att komma hem till iaf=)


Väl här hemma har jag hunnit med två prov, ett muntligt historiaprov igår och ett matteprov idag. Kändes helt okej på båda två så nu är det bara att invänta resultaten.


Nu ska jag se på Du är vad du äter och kaaaaaaaanske äta lite dajmglass, om inte Anna Skipper påverkat mig! Men jag tror det blir glassen iaf, jag har ju trots allt spinnat idag. Då får man äta glass.

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards