Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Anna Bergman - 28 mars 2008 13:15


Matte B ska jag klara av på tre veckor med start den 21 april! Dags att börja räkna i tid. Hejdå sociala livet hej minst G i matte B!


Nu kööööör vi!!!

Av Anna Bergman - 28 mars 2008 11:23

Fredag igen! Helgen är hyffsat oplanerad vilket känns skönt. Skulle behöva hinna städa och plocka ihop lite hemma, och lite annat smått och gott. Även om vädret tillåter hoppas jag på att vi kanske tar oss ut till romme för lite slalomåkning. Har inte åkt en meter i år så det vore på tiden!


Ikväll blir det iaf hämtmat tillsammans med Stefan och Cathrine och bara slappande i soffan som är planerna. Kanske ett parti yatzy också:)


Nu närmast är det lunch. Hem och rasta Kiddan, äta lite och sedan avklara det sista tre timmarna innan helg. Om jag orkar ska jag fara ut och springa min lilla runda som jag körde på vääääldigt länge första gången igår efter jobbet annars får de bli en annan dag under helgen. Träningsvärk i benen idag och mitt val av skor för dagen var inte så lyckat. Högklackade ankelstövletter, men men vill man vara fin får man lida pin! Är det inte så man säger?  




Av Anna Bergman - 28 mars 2008 11:08

För två dagar sedan när jag tog in posten fann jag den "oficiella" injudningen till bröllopet i USA som jag för länge sedan skrev om.


Tyvärr ser det mörkt ut just nu för att jag och Anders skall kunna delta i detta. Anders skola och de planerade tentorna sätter i käppar i hjulet för det. Så typiskt. Hade varit så skönt att åka iväg ett par veckor till lite varmare breddgrader och speciellt nu då dollarn är så billig!!!!! Shoppingtarmen vred sig lite i tanken på vad man går miste om :) haha


Nåväl, spiken är inte satt i kistan riktigt än. 15 april skulle svaret ha kommit så några dagar har vi på oss att ångra oss.


Blir det inte Usa, blir det nog en sista minuten någon gång närmare sommaren. Beroende på hur framtiden artar sig :) En resa finns iaf planerad, dock inte med Anders, utan med jobbet. Ska på weekend till Krakow i Polen i mitten av maj. 


Förhoppningsvis blir det även att boka in en dryg veckas kalixvistelse under valborgs också om allt går enligt planerna!


Så man har ju iaf något att se fram emot :) 



Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards