Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Anna Bergman - 7 mars 2008 10:52

Jo, nu är det så här att jag ska till frissan på tisdag och har inte så stor aning om vad jag ska hitta på. Mitt hår är en enda stor utväxtfrisyr just nu, luggen har vuxit ut och är tjock som ja jag vet inte vad, topparna är kluvna och en utväxt som heter duga!


 


Bilden på Nicole Ritchie till höger är väl typ den slags frisyr som mamma och Elin tycker:) Och bilden till vänster är väl den jag egentligen vill ha men inte har längden till eller tjockleken.


Såååååå kom igen...in med förslag i kommentarfältet. Vad ska jag göra ?=)

Av Anna Bergman - 7 mars 2008 10:36

Hej hej,


Fredag igen. Helgen kommer bli rätt lugn. Anders har tenta imorgon så ikväll är de tentaplugg för honom och förhör för mig som gäller:) Ska även hinna med ett gympass tror jag så jag slipper imorgon:)


Imorgon efter Anders tenta, blir de först att åka ut till Sågmyra en sväng, på Lager 157 och Scorett-outlet som tydligen öppnat där. Efter det fortsätter färden till Rättvik där vi ska kika och heja på Karlsborg som har match mot Rättvik. På kvällen blir de nog lite melodifestivalen där jag ska heja och rösta på One love!..Kanske lite ost och kex. Blev sååå sugen på det just nu. Och ett glas vin kanske till det. Kanske två. Men sen är det stopp!


Som rubriken lyder är det idag en vecka tills vi är hemma i Kalix igen på en drygt 10 dagarsvistelse. Ska bli sååå sköööönt och framförallt såååå kul och träffa alla efterlängtade personer där hemma!!.Har beställt sol, så man kan åka ut med skotern och mysa på dagarna.


Nu ska jag jobba vidare.


CIAO!



Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards