Alla inlägg den 1 april 2008

Av Anna Bergman - 1 april 2008 18:51

Det är något som händer med mig under storhelger. Speciellt då jag åker hem till Kalix ,som gör att jag tappar motivationen att träna. Kan kanske bero på att det alltid serveras god mat, mamma har bakat, och både kylskåpet och skafferiet är fyllt av godsaker och i brist på annat tar man en titt i det ena och det andra då och då under dagen vilket alltid resulterar i något slags intag. Jag får liksom för mig att det inte gör något när det är helg. Man får äta och kan äta hur mycket man vill utan att det ger något resultat när det är helg. HA HA åt mig. TYVÄRR fortsätter detta beteende då jag kommer hem till Falun också. Jag  glömmer bort mitt nyttiga liv fyllt av träning och fullkornspasta och matlagningsgrädde med 4% fetthalt. Hallåååååååååååååå nu är det skärpning som gäller. Och jag har börjat ta tag i det idag. Har varit ute och sprungit efter jobbet och kört lite övningar hemma. Vi får väl se hur länge de håller i sig.


Hejja på mig nu, annars kommer det sluta med att jag sitter och vräker i mig en Marabou non stop chokladkaka varje kväll igen, och det går ju inte...Sommaren närmar sig med storsteg!


Sa jag förresten att vi har strååålande sol just nu och 13 grader varmt?

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards