Alla inlägg den 3 april 2008

Av Anna Bergman - 3 april 2008 11:43

Det har varit dåligt med uppdateringar, jag vet. Men har haft APMYCKET att göra på jobbet i veckan. Idag är första dagen som jag kan sitta ner mer än 10 minuter åt gången! Och meningen med att jobba är väl faktiskt att man ska jobba och inte blogga. Eller:)?


Vad har hänt då? Ja, träningen går bra. Har sen sist varit ute och sprungit två gånger och lite sånt. Ikväll blir de promme med Anders och Kiddan och efter det en sväng på gymmet. Har även låtit bli chocolatechipcookiesarna på fikastunderna på jobbet. Och ni som känner mig väl vet att jag verkligen älskar såna. Chokladkakor och chokladbollar är mina svagheter på caféer:)


Igårkväll såg vi på fotboll med Stefan och Cathrine, eller ja killarna såg fotboll och jag och Cathrine pratade på om andra mer trevligare saker än det! Har aldrig fattat tjusningen med att se på sporter där man inte känner någon som spelar? Haha..Vilken sportmänniska jag är. Nää tacka vet jag Greys anatomy och Desperate housewives. Där pratar vi riktig TV.


Just nu sitter jag och surrar med Mia på MSN. Löser lite världsbekymmer och funderar över hur sjutton jag ska få mig en lyxtoast från Myggan till lunch. Inser ganska snabbt att det inte kommer hända så det blir nog kräft-och räkpastan från igår som kommer mätta mig efter lunchrastningen av chefen. Vi får inte glömma bästa lunchundehållningen förresten. Hem till gården. Ja ni hörde rätt Hem till gården. Men nu är de närmast hem till Slaggatan som gäller! :)






Av Anna Bergman - 3 april 2008 11:42

Man hinner knappt komma därifrån så är det bokat om på nytt.


Valborgshelgen kommer att spenderas i Kalix, åker hem sent den 29/4 och hemresan går 4/5. Lovely.


Då vet Ni!




Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards