Alla inlägg den 9 april 2008

Av Anna Bergman - 9 april 2008 09:17

Ja idag snöar det. Förra veckan var de 13 grader varmt och sol. Herreguuuuud. Vad håller han på med där uppe? Kan han inte bara låta oss få ha våååår så att sommaren kommer fortare:) Vill ha sol, värme, bara ben och solbränd hy nu nu nuuuuuuuuuuuuuu.


Men jag får väl nöja mig så länge med snö på backen, blöta kläder, grådassig hy och fel hårfärg.  

Av Anna Bergman - 9 april 2008 09:04

Fredagen avslutades med en snabbrunda på stan med Anders, beställde hem ett par bågar på Synsam för provning. Sen efter det gick vi hem, Anders tränade och jag plockade lite hemma och la mig på soffan en stund. På väg hem från träningen hade Anders handlat med lite Thai-mat som vi avnjöt innan gästerna kom kring 19,30. Mycket surr och några flaskor vin och ost och kex intogs tillsammans med Elin, Jonas, Cathrine och Stefan.


På lördag var vi en sväng på stan. Lunchade på Kopparhatten med en massa. Promenerade hem, såg på film med Cathrine meddan grabbarna tränade. Middagen åt vi hos Elin och Jonas tillsammans med lunchsällskapet! Vandrade hemåt kring två halv tre och somnade gott efter det.


Söndag morgon, eller om man nu kan kalla de morgon fortfarande, klev jag upp kring halv ett. Haha, längsta sovmorgonen på huuuuuur länge som helst. Men välbehövlig. En promenad hann vi med, åkte och handlade och lagade Tacos till middag och kikade på film innan John Blund gästade oss ännu en gång.


Det var den helgen det!  

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards