Alla inlägg den 10 november 2009

Av Anna Bergman - 10 november 2009 17:31

Idag har en ny kurs startat upp på min utbildning. Denne kurs heter "Kommunikation och lärande" och verkar vara rätt intressant. Ska bli intressant att se vad man kommer lära sig av denna :)


Igår var jag ledig, lunchade med Anders och var sedan bara hemma. Kikade på lite serier och tog det lugnt. Idag har jag varit på skolan och efter det lunchat med ett par klasskamrater och sedan legat i sängen och läst lite i litteraturen inför veckans föreläsningar!


Imorgon åker Anders iväg med laget till Edsbyn och klockan 19 är det matchdags. Vore skönt med två poäng till imorgon. Här hemma hoss oss i Vänersborg blir det däremot tjejkväll. På hög nivå. Caroline från Göteborg kommit hit och ska ha ett "Mary Kay-party" med mig och fem andra tjejer. Lite goda snittar och annat smått och gott tänkte jag ha på menyn! Ska bli väldigt trevligt och mysigt.


Nu ska jag se lite tv innan det är dags att tänka på lite middagsmat.

Ha en trevlig tisdagskväll!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards