Alla inlägg den 16 november 2009

Av Anna Bergman - 16 november 2009 10:54

Veckorna består av fredag och måndag som Malin brukar säga. Och måste verkligen hålla med henne! Förra veckan gick som i ett svep känns det som och vi får hoppas att denna går lika fort, iaf fram till torsdag då jag får finbesök!


I helgen har vi haft ganska fullt upp. Fredagen bestod av bandytittande, gånger två för mig-först i verkligheten och sedan på teven :)


I lördags tog vi sovmorgon, gick ner på stan och fikade lite tillsammans med Malin, Jossan, Andreas och Jesper. På kvällen åt vi Tacos och kikade på teve tillsammans med fikasällskapet minus Jossan plus Richard - och Micke lite senare på kvällskvisten. Och Agaton, Kiddans andra nya bästis.


Igår låg vi i soffan och tittade på repriser i stort sett hela dagen. Tog en liten promenad till Kavtnum för att handla lite och för att hämt ut min nya jacka som jag beställt. 


  


När klockan slog 17.00 mötte vi upp Malin, Richard, Andreas och Niklas för ett biobesök. 2012 kikade vi på och jag kan säga att jag trodde den skulle vara aningen bättre. Blev lite för mycket overkligt i vissa partier. Men i det stora hela okej. Efter bion gick jag och Anders till Thairestaurangen och köpte med oss middag hem. Gott, gott.


Resterande av kvällen såg vi på tv. Sporten, zappande, Paradise hotel och sist men inte minst de två första avsnitten av Entourage!


Det var min helg! Nu väntar en dag full med litteraturläsning. Men först en lunch med sambon!


Puss o hej!


Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards