Alla inlägg den 2 november 2010

Av Anna Bergman - 2 november 2010 21:02

Idag fick vi tillbaka matematiktentan och jag blev GODKÄND. Så himla skönt! Den himla tentan har legat som ett mörkt moln över huvudet på mig sedan vi gjorde den, men nu kan jag släppa taget om den och bara var nöjd och stolt över att ha klarat den. Vi fick även tillbaka de andra uppgifterna vi gjort idag och även dessa var godkända.   Skönt att inte ha något liggandes i bagaget när vi går in i en ny period med VFU och andra avslutande uppgifter för kursen! Vilket är en heeeel del har vi kommit fram till. Suck - men men, man får ta en uppgift i taget och försöka att inte stressa upp sig!


Det har varit en lång dag på skolan. Först började vi med ännu en föreläsning om kartläggning i skriftspråk, denna gång LUS- vilket jag tycker var ett intressant material. Efter den hade vi grupparbete hela eftermiddagen och detta får vi fortsätta med imorgon eftersom det är en hel del att gå igenom och bearbeta.


Ikväll har jag suttit och läst igenom det vi skrivit och ändrat under eftermiddagen och sett på tv. Huvudet behöver därmed vila nu känner jag så det blir en tidig kväll för fröken Bergman.




Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards