Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Anna Bergman - 27 maj 2011 13:47

Idag hade min farfar fyllt 87 år om han fortfarande fanns kvar i livet. Mina tankar går till honom idag. Saknar dig älskade farfar. Grattis på din 87-årsdag   

------------------------------------------------------------------------------


Fredag och helgen närmar sig med stormsteg. Idag har jag suttit och läst en omgång av mina studiekamraters reflektioner och jag blir både glad och trygg över att veta att dessa snart kommer komma ut i verksamheter. Vilka lyckliga skolbarn det kommer bli med sådana "fröknar" :) Roliga och inspirerande ideér som jag kommer ta med mig ut i den stora världen.


På tal om den stora världen, ska jag nu hoppa i duschen och göra mig redo för att åka iväg till Trollhättan och möta Anders på jobbet. Vi tänkte ta en tur i Trollhättans stad och kika in lite butiker innan vi rullar hem mot Vänersborg igen och fredagsmys.


Trevlig helg allesammans!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards