Alla inlägg den 2 april 2012

Av Anna Bergman - 2 april 2012 20:29

Då var det måndag igen, och en kort "arbetsvecka". Helgen har varit rätt lugn men ändå gått i en väldig fart. I fredags lagade vi god mat och kikade på tv under kvällen. I lördags blev det den vanliga morgonpromenaden och sedan åkte Anders och jobbade ett par timmar. På eftermiddagen kilade vi iväg till Andreas och Cilla en stund innan det var dags att bege sig till arenan för IFK:s årsfest, där buffé, prisutdelning och olika underhållningar stod på schemat. I söndags hade vi pluggdag och filmkväll. Och vips så var det måndag igen.


Idag har jag haft skola på eftermiddagen. En intressant föreläsning om olika maktförhållanden. Efter den så åkte vi hem, lagade middag och sitter nu och kikar på en intervju med Zlatan. Härlig kille det där. Imorgon är det dags för skola igen - och sedan ska jag till frissan och göra mig lite vårfin, vad jag ska göra är däremot inte ännu bestämt. Tips mottages gärna!


Idag är det  även min mormors 75-årsdag.


 

 

Tusen grattiskramar till dig älskade mormor.

Hoppas du haft en bra dag :)

  

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards