Direktlänk till inlägg 7 mars 2008

Help me!!

Av Anna Bergman - 7 mars 2008 10:52

Jo, nu är det så här att jag ska till frissan på tisdag och har inte så stor aning om vad jag ska hitta på. Mitt hår är en enda stor utväxtfrisyr just nu, luggen har vuxit ut och är tjock som ja jag vet inte vad, topparna är kluvna och en utväxt som heter duga!


 


Bilden på Nicole Ritchie till höger är väl typ den slags frisyr som mamma och Elin tycker:) Och bilden till vänster är väl den jag egentligen vill ha men inte har längden till eller tjockleken.


Såååååå kom igen...in med förslag i kommentarfältet. Vad ska jag göra ?=)

 
 
Elin

Elin

7 mars 2008 11:19

Lilla gumman ack vilka problem vi har :) Jag tror du skulle klä i båda frisyrena men är det frisyren till höger (ej Nicole) du vill ha så är det dumt att klippa av så mycket på längden, det kanske är en hårförlängning du ska göra :)

http://elinrydberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Elin

7 mars 2008 11:23

Fin bild på denna adress: http://chicrebel.com/photos/custom/Nicole%20Ritchie%202.jpg

 
johanna

johanna

7 mars 2008 12:06

DU SKA ALLTID AND ALWAYS HA LUGG!!!!!!!!!
aaaaaabsolut snyggast i det... det pratade faktist jag å annso om igår.;) tssss
PÖSSSSS ses snart!

http://www.avenuess.blogspot.com

 
Ingen bild

SOfia

7 mars 2008 12:38

ÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååååå jag vill ju också på scorett :) Återkommer om frillan :)

 
Ingen bild

Am

7 mars 2008 13:11

Du är fin i allt älskling, men jag röstar på långt :) Jag är så less alla mellanlängder. Ska själv till frissan på måndag och mitt hår är en jävla mellanlängd som jag hatar, vill ha långt NU. Så varje gång nån klipper av långt hår får jag ont i magen. haha. Puss

 
Ingen bild

am

7 mars 2008 18:15

Men Anna jag tycker att du HAR fintlångt hår. Det är ju lite mer jobb med kort hår också. Ja det måste vara svårt, de blonda färgerna på såna är ju oftast lite åt det gula. Pusspuss

 
Ida

Ida

7 mars 2008 20:57

Åh vad svårt... Jag var ju lite inne på att klippa av mitt hår lite men det är ju fint med långt hår oxå. Tycker många klippt av håret i page el liknande ett bra tag nu så det kan ju vara kul o gå emot strömmen :) Ja jag har ju STORA hårproblem. Buhu. Är väl bara o vänta på att luggen växer ut :( Kan man göra hårförlängning på luggen? Haha. Vi kommer hem d 18e tror jag! Måste göra en gruppuppgift innan vi åker hem.. Snart ses vi ju gumman! Pusspuss

http://idamariaandersson.blogg.se

 
Ingen bild

bellaw

8 mars 2008 08:59

lugg absolut,och jag tror du trivs bättre i längre hår!!=)ses till påsk!

 
Ingen bild

sOFIA

8 mars 2008 12:35

Kolla in skorna på min blogg.. skitfräna.. jag bara MÅSTE ha :)
kolla in brandos.se

 
Elin

Elin

10 mars 2008 10:24

Schlagerfest isf :) Vi får väl tänka på saken. Nej den fick underkänt, Nils tyckte inte alls om den men jag tyckte den var helt ok.

http://elinrydberg.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

10 mars 2008 12:24

vi får väl se vad som händer till helgen..=) ska kolla med ida... får hoppas att min panna blivit bra tills dess..buhuuu
pösss å gooo

http://www.avenuess.blogspot.com

 
Ingen bild

sofia

11 mars 2008 12:32

UPPDATERA :)

 
Peter

Peter

13 mars 2008 07:11

UPPDATERA

http://Peterbergman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards