Direktlänk till inlägg 13 mars 2008

Imorgon smäller det!

Av Anna Bergman - 13 mars 2008 08:59

Hej hej,


Imorgon bär det av hem till Kalix för drygt 10 dagars vistelse. Längtar sååååååå. Avfärd från Falun sker ca 15,30 och cirka 6 timmar senare är man hemma i Kalix :) Som vanligt är jag ute i sista sekund med allt vilket kommer resultera i ännu en panikpackning och vääärldens längsta lista att bocka av innan man lägga huvudet på kudden ikväll.


Ska väl bland annat hinna med som sagt packning, träna, städa lite, bada Kid, betala räkningar m.m. 


Annars har det inte hänt så mycket mer sen sist. Hos frissan vart det ingen stor förändring, klippte av det som var nött och fixade till utväxten. Däremot fick jag veta att en förlängning skulle gå på drygt 2700 kr :)


Har lite bråttom nu, så det får bli ett kort inlägg. Liten uppdatering var det iaf:)






 
 
Ingen bild

Sofia

13 mars 2008 14:56

Äntligen lite uppdatering ;) Vad tråkigt att du åker nu, måste umgås sen när du kommer hem igen! Hoppas du får det riktigt skoj där hemma iaf!! Kramis :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards