Direktlänk till inlägg 26 mars 2008

Back to work!

Av Anna Bergman - 26 mars 2008 10:43

Första arbetsdagen efter ledigheten avklarades igår. Jobbigt men gick ändå hyffsat fort. Hade lite att pyssla med som hamnat på hög under ledigheten.


Efter jobbet var jag på stan en sväng och handlade present åt Cathrine som igår fyllde 23 år, middagen hade Anders lagat tills jag kom hem och kring halv åtta gick vi över till Tranblom/Gårdlund för lite födelsedagsfirande och yatzyspelande.


Idag efter jobbet ska jag ta upp träningskarriären som legat på hyllan i drygt två veckor nu. Tungt men väldigt behövligt efter alla onyttiga intag under Kalixvistelsen:) Träningsvärken kommer vara ett faktum imorgon känner jag redan nu. Efter det är planerna dusch och middag och film under filten i soffan resten av kvällen.

 
 
Ingen bild

Sofia

26 mars 2008 11:36

Heeej tjejen :) Vad kul att du är tillbaka igen!! :) Låter som ni haft det riktigt trevligt i Kalix iaf! Jag har inte heller tränat på en vecka så jag ska börja imorgon igen.. känns som man har lite att ta igen efter Barcelonaresan :) Nu står det lunch på schemat, pannbiffar och potatismos från mamma.. mums!

 
Ingen bild

Karin

26 mars 2008 19:53

Any news=)?! nyfiken som fan är jag om de sa nåt=)

 
Ingen bild

Sofia

27 mars 2008 17:02

Jag ska klippa mig imorrn och bleka slingor.. hur ska jag klippa mig?????

 
Elin

Elin

28 mars 2008 10:36

Var har tjejen som uppdaterade varje dag försvunnit? =)

http://elinrydberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards