Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

Halloween nu och då!

Av Anna Bergman - 30 oktober 2008 11:08

Halloweenhelgen närmar sig med stormsteg. Vi har inga större planer, kanske utgång på lördag, men för övrigt ganska lugnt.


Men då jag tänker på Halloween tänker jag tillbaka sådär vad är det, tre år sedan. Då jag och tjejerna var ett par år yngre utseendemässigt och partymässigt men hade en riktig halloweenfest. Riktigt roligt var det iaf så tänkte bjuda på några gamla godingar i form av bilder från den festen. Kommer ni ihåg tjejer?=)


 Spiderwoman alias Sara Olsson men som min pappa säger Olssonskan


Lite tilltugg som mamma, världens bästa, slet med under dagen åt oss=)


Ida, jag, Annso och Johanna!


Kamilla, cowgirl-Josse, Ida L och Sara


Om ni nu mot all förmodan vill se fler bilder från denna fest, kan ni kika in på http://www.pixbox.se/alb_show_id31854_page0.html och klicka er vidare.

 
 
johanna

johanna

30 oktober 2008 15:26

Fan vad rolig den festen var =) hihiih =)
Kram

http://www.metrobloggen.se/avenuess

 
Ingen bild

Annso

31 oktober 2008 18:08

Ja jisses vad kul vi hade. Pratade faktiskt om denna fest i bilen idag :) Vilken slump hihi. Ha en rolig halloween! Kram och go!

 
Ingen bild

"olssonskan"

1 november 2008 09:18

Hhahahahaha! fet! det var vad jag var på den där tiden. kanske var det barnhullet? Haha! nåja festen var jävligt kul iaf. Mycket sprit, jello och snus. Kul!

 
Ingen bild

Elin

1 november 2008 12:37

Shit vad söta ni var =) Annson var ju toksöt =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards