Alla inlägg under december 2010

Av Anna Bergman - 5 december 2010 19:52

Nu är praktiken över och en vecka i skolbänken för min egen del väntar. Den närmsta tiden kommer bli hektisk fram till jul. Men men, lite stress hör väl julen till :)


Jag har iaf tagit ledigt från allt vad heter skola i helgen. Borde väl ha skrivit lite men jag kände för en ledig helg. Får sitta extra mycket imorgon istället. Helgen har varit väldigt behaglig och trevlig. I fredags var vi bjudna hem till Malin och Richard på middag och det serverades en jättegod förrätt, skagenfylld avokado med räkor och sedan tacopaj till varmrätt. Mycket gott.


Igår spelade Anders match mot Mosserud - och det blev storvinst. 19-3 slutade matchen, en spännande match att kika på ;) På kvällen lagade vi middag och sedan plöjde vi igenom några filmer efter "Så mycket bättre".


Idag vaknade jag av att Anders stod i fullt bullbak i köket. Saffransbullar blev reslutatet och dessa är fantastiskt goda. Vilken sambo man har va?=)


I eftermiddag har vi även varit förbi till Richard som idag fyller år och gratulerat honom och nu sitter vi i soffan mätta och belåtna efter middagen. Imorgon är en ledig dag vilken som sagt kommer bestå av ren och skär uppsatsskrivning. Trevligt nöje. Men jag jobbar bäst under press :)


Hoppas ni haft en fin helg!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards