Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

2011-05-08

Av Anna Bergman - 8 maj 2011 19:47

Ännu en vecka har passerat och nedräkningar till diverse trevligheter har börjat.


Första veckan av vfu är avklarad och det känns väldigt roligt att vara ute i verksamheten igen! Imorgon är eleverna lediga, men för personalen är det K-dag vilket jag skall vara med på. De skall diskutera kring den nya läroplanen och detta har jag suttit och läst in mig på under eftermiddagen. Den nya kursplanen för svenska tror jag kommer bli till en positiv förändring i verksamheterna. Tänk om man kunde vara klar med skolan snart och själv få arbeta med elever i egen klass med egna utmaningar. Nåja, tre terminer kvar!

 

I fredags hade jag och Anders en lugn hemmakväll och somnade i soffan på kvällskvisten framför en film. Igår försvann alla våra dammråttor under dagen och på kvällen åkte vi till Trollhättan och åt middag på A&O. Toppengod mat och trevlig personal. Efter middagen såg vi film med Malin och Richard med lite jordgubbar och godis som tilltugg.


Idag har jag pluggat lite och förberett inför mina aktiviteter jag skall ha med klassen i veckan! Har även kikat ikapp några avsnitt av Greys anatomy och bara tagit det lugnt och laddat inför veckan som kommer :)


Igår under städningen kom ett mms som förgyllde min dag. Tänk vad glad man kan bli av att se på en så söt liten tjej!

 

  

 

Hoppas ni alla haft en bra helg- Nu är det dags för mästarnas mästare!



 
 
Ingen bild

mamma

8 maj 2011 20:35

fullt upp...Men så söt Molly är :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Bergman - 11 november 2012 13:47

Ett stort grattis till min underbara älskade pappa idag.           Tack för att du är du. Älskar dig    ...

Av Anna Bergman - 5 november 2012 23:12

Nu har äntligen den fruktade dagen sedan länge passerat! Tentan är skriven och om allt går som jag önskar så var det även den sista tentan på vääääääldigt länge som jag skrev! Ska dock inte säga den sista någonsin, för mittiallt sitter jag och läser ...

Av Anna Bergman - 4 november 2012 19:59

Hej! Nu har helgen passerat och huvudet är fullproppat med det ena och det andra från kvalitativa och kvantitativa forskningsmetoder och olika teorier! Om det räcker får jag svar på imorgon då det är dags för tentan! Känner att jag gjort det jag k...

Av Anna Bergman - 31 oktober 2012 22:37

Nu var det ett tag sedan jag skrev! Har varit en rätt hektisk tid och jag känner att tiden eller lusten inte riktigt räckt till för att blogga! Denna vecka är det plugg och lite mer plugg som gäller för fröken Bergman då det vankas tenta på måndag...

Av Anna Bergman - 16 september 2012 21:09


Idag har jag pluggat största delen av dagen! Jag har precis skrivit ut uppgiften och nu orkar jag inte tänka på den längre. Tycker det är nog trist att åka ifrån vfu:n mitt i allt då man är inne i undervisningen och ännu tristare är det då frågorna t...

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards