Alla inlägg den 2 november 2011

Av Anna Bergman - 2 november 2011 15:12

....kom en härlig förkylning smygandes under sista dygnet.


Igår var jag ledig och skulle så stort börja med Engelskauppsatsen, det resulterade i en färdigskriven inledning iaf. Idag har jag också försökt hitta motivation till att skriva, men då kroppen inte känns hundra så finns inte riktigt tankeflödet och skrivmotivationen där heller. Det blev istället så att jag lade mig i soffan och har nu läst allt som skulle läsas till kvällens matematikföreläsning. Idag är det problemlösning på schemat och jag hade egentligen velat stanna hemma men då vi har seminarium på detta i nästa vecka så ska jag allt ta mig dit iaf. Förutom matteläsning så har jag färdigställt och skickat in en step - to - step guide på Engelskalektionerna som var en annan sak som skulle vara klart till söndag. Skönt att ha det gjort iaf.


Mina planer var att över helgen åka till Falun och hälsa på våra vänner där. Dock kände jag igår att detta inte kommer hinnas med - dels då inte uppsatsen är klar och dels då vi startar upp en ny kurs i nästa vecka men nya uppgifter som skall göras. Ibland måste man göra nytta före nöje. Trist men ska försöka hitta en ny helg som passar bättre framöver. Hade så gärna velat träffa A&M nya tillskott i familjen, hrm.


 


Nu ska jag dricka min kopp kaffe som står och väntar tillsammans med pepparkakor.

Man måste ju börja jobba upp snällheten nu när julen närmar sig ;)

Trevlig onsdag!

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards