Alla inlägg den 11 november 2011

Av Anna Bergman - 11 november 2011 16:45

Idag har det varit många facebookuppdateringar i stil med "11.11.11 kl 11.11" Ja en speciell dag har vi idag, den är lätt för alla att komma ihåg. För min del betyder detta datum varje år något speciellt. Idag är det två år sedan min farfar somnade in. Fortfarande är saknaden stor men tiden gör det lättare att acceptera och man är nu tacksam för alla de år han fanns med i mitt liv.

   

Igår var mina tankar att jag idag skulle arbeta av seminarieuppgiften tills på måndag. Det gick inte som planerat. Idag har ingen motivation till att sitta och läsa infunnit sig överhuvudtaget. Jag får helt enkelt bita i det sura äpplet och plugga i helgen istället. Istället började dagen med en liten sovmorgon, en morgonpromenad och sedan har jag klickat hem lite julklappar och grejat med den ena än det andra. Även fast man i princip inte gjort någonting så har klockan ändå rusat iväg. Ikväll har IFK match mot Kalix och jag ska självklart åka och titta. Jag tycker det är kul att det går bra för Kalix, det behövs idrott på elitnivå där uppe, dock hoppas jag att det inte går så bra för dem ikväll och att IFK vinner :)


Hoppas ni får en mysig fredagskväll.

Kram från mig.


Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards