Alla inlägg den 28 november 2011

Av Anna Bergman - 28 november 2011 19:01

Det har varit ett litet uppehåll på denna blogg. Nu orkar jag inte sitta och redovisa dag för dag vad som hänt utan gör en kort sammanfattning istället :)


Sista veckorna har faktiskt innefattat mycket skolarbete. Diverse inlämningar och seminarium har avklarats. Även har jag och studiegruppen varit flitiga och påbörjat samt skrivit klart ett stort grupparbete där inlämning är först den 5e januari. Hej hej julledighet. Så skönt att ha det bortgjort. Jag har världens bästa studiegrupp så att arbete med dom är egentligen bara trevligt, vi varvade arbetet med fika skrivning, lunch och andra trevligheter :) Igår fick jag även tillbaka den engelska uppsatsen så nu är jag 15 hp rikare och har hittils skramlat ihop 135 poäng (!). Börjar närma sig målet nu. I fredags hade vi seminarium i läs och skrivsvårigheter, en bock till avklarad. Skönt.


I fredags gick vi på after work på TG med Malin och Richard och avslutade kvällen i biosalongen framför den senaste Twilightfilmen. Bra film. Två svängar till Göteborg har jag även hunnit med. En med Anders och en själv.Två lördagar i streck med samma destination. Nämligen till Josse och Robin och lille sötnosen Love. I lördags fick jag äntligen även träffa Elin som jag inte sett sen i somras då även hon var i GBG och hälsade på nykomlingen :)


 


Julstädning har jag även pysslat med. Nu är julstjärnan upphängd. Granen klädd och första adventsljuset är tänt. Igår bakade Anders årets första saffransbullar som Malin och Richard kom förbi och mumsade på som adventsfika. Några fler julklappar är även inhandlade och några andra är på gång.  


   


Nu åkte Anders precis iväg på träning och jag ska plugga lite nu innan jag tar ledigt för dagen.

Hoppas ni haft en bra dag och en bra första adventshelg.

 

Stor kram från nya mörkhåriga mig.


Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards