Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Anna Bergman - 21 juni 2011 10:42

I söndags kom vi hem från vår efterlängtade semester i Kroatien. Åh vad bra vi har haft det. Finns ingenting att klaga på. Kanonfint hotell, bra väder, vackert land, kristallklart vatten, trevliga människor och ett toppensresesällskap. Vi har solat, badat, ätit, skrattat, åkt på båttur och haft det underbart. Stället vi bodde i heter Tucepi och ligger på Makarska rivieran. Innan vi åkte bokade jag och Anders om resan vi ursprungligen bokat och uppgraderade oss till ett fyrstjärnigt hotell som gjorde hela resan snäppet bättre.


Jag kan varmt rekommendera Kroatien till den som är sugen på en liten semester.


Här kommer ett par bilder från resan.

                              

Av Anna Bergman - 21 juni 2011 10:34

Dagarna rusar fram i en stor fart och jag har haft fullt upp de senaste veckorna! Här kommer dock en liten snabbrepris i bilder av vad jag har pysslat med.


Först ut sen sist var Ammes examen. Nu är hon färdig personalvetare och vi var på plats för att fira henne. En jättemysig dag och ett stort grattis till dig gumman!

Efter det har Aqua Blå hunnit med. Kanonväder fick vi och trevligt sällskap.

    Även studenter har jag hunnit med att fira. Robert, David och Olivia. Min kusin Robert syns här nedan på bild. GRATTIS och bra jobbat.


          Jordgubbstårtan som jag och mamma gjorde till Roberts student.

 

Även några dagar i solens strålar uppe i Kalix hann jag med innan vi åkte iväg på vår semester.

    Pappa sjösätter! :)

Presentation


Take the time to smell the roses...

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Gästbok

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards